لحظه ها بدرقه راه سبز تان

به صفحه لحظه ها خوش آمدید؛ لحظه ها، نگاهی به دیروز و امروز دارد به امید عدالت ،آزادی وآگاهی فلش می زند. لحظه ها برای یاد و مشق زندگی به میان امده است.

۱۳۹۱ خرداد ۱, دوشنبه

هلسینکی پایتخت طراحی جهان درسال 2012 + عکس

شهر هلسينکي در سال 2012 ميلادی بعنوان پايتخت طراحي جهان بوده است. در اين سال صدها برنامه ای فرهنگي و هنری متنوع در اين شهر به اجرا گذاشته شده اند. يکي از اين برنامه های جالب در مرکز فرهنگی شرق هلسنیکی به تاریخ 15.5.2012 برگزار شد که در آن انجمن ها و اتحاديه های خارجي و چند فرهنگي مقیم فنلند شرکت نمودند و

هريک به نحوی با نمایش گذاشتن عنعنات فرهنگی کشورخود پای تخت دیزاین جهان را در آنروز گرم آفتابي زیبایی بخشیدند.حضورمتنوع انجمن ها تصويرزيبا از فرهنگهای متنوع مردم جهان را در هلسينکي به نمايش گذاشت.  


اين جشنواره، همزیستی چند فرهنگی را با ارایه تنوع فرهنگي، موسیقی، رقص، آواز، نمایش لباسهای ملي، نمایشگاه هنرهای دستی، غذاهای سنتی ومحلی به زیبای خاص زنت داد و گلستان شادابی را در بهار فنلند در چهره های
 رنگارنگ و اذهان بینند گان خود ترسیم کرد. اين جشنواره با تنوع شرکت کننده ها، رنگ ها، نقش نگارهای نمایشگاه اش مورد استقبال گرم بازديد کنندگان و فرهنگ دوستان قرارگرفت.
يکي از اتحاديه های شرکت کننده به اين جشنوارۀ بزرگ، کانون افغانستانیهای فنلند بود که با ارائه هنرهای دستي و غذا و لباسهای ملي افغاني مورد استقبال گرم بازديد کنندگان قرار گرفت.
منبع سایت کانون
عکس از: تیم مدیا (TiimiMedia)
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 
 

لحظه ها

هیچ نظری موجود نیست:

©

هرنوع بهره گیری ازمتن یا عکس این وبلاک با ذکرمنبع و یا نام صا حب اثر بلا ما نع است

Kuvien ja kirjoitusten kopiointi ilman tekijän nimeä on ehdottomasti kielletty