لحظه ها بدرقه راه سبز تان

به صفحه لحظه ها خوش آمدید؛ لحظه ها، نگاهی به دیروز و امروز دارد به امید عدالت ،آزادی وآگاهی فلش می زند. لحظه ها برای یاد و مشق زندگی به میان امده است.

۱۳۸۹ شهریور ۸, دوشنبه

استاد یزدانی، کاندید مستقل ولسی جرگه د رولایت کا بل

۲ نظر:

خیرالله حمیدی گفت...

برادر گرامی جناب آقای پیک
سلام گرم و پر از محبت بنده را از سرزمین شیران دیار بودا بامیان باستانی قبول فرماید .
امیدوارم که در هر کجای دنیاباشی صحت مند وسلامت بوده باشید .
بااستفاده از فرصت پیش آمده برای مردم ما که سال ها درسایه استبداد واستعمار زندکی می کردند خوب خواهد بود که باتجربه از دور قبلی پارلمان بهترین ها را انتخاب نمایند . به حق جناب استاد یزدانی یکی از چهره های برجسته و صادق ومتعهد می باشد .امیدوارم که جناب ایشان درین مبارزه موفق وپیروز از میدان به در آید
گهگاهی به وبلاک بنده سربزنید
deyarebudah.blogspot.com

نصرالله پیک (N.Peik) گفت...

خیرالله عزیز سلام واحترام متقابل ام را به شما عزیز و تمامی دوستان خوب اندیارباستان تقدیم میکنم. خوشحالم که با میان هستی موفقیت سرفرازی شما عزیز را از با رگاه حق تمنا دارم.

درست میگوید باید که بهترین ها را انتخاب کرد و مردم در مورد حق رای خود دقت لازم را نموده بهترین ها را به پارلمان روان نماید.استاد یزدانی یکی ازبهترین کزینه هااست که باید مورد توجه قرار گیرد. ایشان منا بع جز اراده آگاه مردم هیچ پشتوانه ای ندارد . همه بایدانچه که ازدست اش بر می اید نسبت به ایشان انجام داده و ادای دین نماید. گرچه من خیلی دورم اما خواستم از این طریق سهمی به این امر مهم فرهنگی سیاسی گونه واطلاع رسانی داشته باشم .
از وبلاک خوبت بهره گرفتم موفقیت بیش از این برایت ارزومندم.

©

هرنوع بهره گیری ازمتن یا عکس این وبلاک با ذکرمنبع و یا نام صا حب اثر بلا ما نع است

Kuvien ja kirjoitusten kopiointi ilman tekijän nimeä on ehdottomasti kielletty